Over ons

RT praktijk Toppertjes – Nijkerk

Van harte welkom op onze site. Hier leest u over alle hulp die wij bieden voor kinderen die druk ervaren met betrekking tot het leren of emotioneel leren.

Vertrouwen in eigen kunnen is de basis om verder te komen. En juist als de cijfers minder worden, wordt ook dat zelfvertrouwen minder. Daarom is dat voor ons het eerste aandachtspunt: elk kind laten inzien dat hij/zij op zijn/haar eigen niveau een Toppertje kan zijn.

Wij gaan uit van de sterke kant/punten/kwaliteiten van het kind en begeleiden hem/haar om zijn/haar einddoel te halen. Wat het einddoel is bepalen wij in overleg met ouders en het kind. 

Uiteraard leveren wij altijd maatwerk. Mocht u specifieke vragen hebben, stuurt u dan een mailtje via de contactpagina. Daarnaast zijn wij telefonisch bereikbaar op:

tel. 033 – 800 9999 of 06 – 339 64038.

Wie wij zijn

Miranda Versluis

Remedial Teacher / Kindercoach / Eigenaar

Mijn naam is Miranda Versluis. Remedial Teacher (MSEN)/ Behandelaar ERWD Sinds 1993 ben ik gediplomeerd leerkracht basisonderwijs. Ik heb leservaring van groep 1 t/m 8. In 2012 heb ik mijn Master Special Educational Needs behaald, met als specialisatie lezen en rekenen. Daarnaast heb ik aanvullingen gedaan zoals kindercoach en Qri behandelaar. Daarnaast ben ik oprichtster van de praktijk Toppertjes.

Sinds 2014 ben ik geregistreerd Remedial Teacher bij de landelijke beroepsvereniging voor Remedial Teachers. Meer informatie over deze registratie en de kwaliteitseisen waar wij aan voldoen, vind u op de site van de LBRT.

Naast dat ik in te huren ben als RT-er kunt u mij ook inhuren als Intern Begeleider van uw school.

Nathalie van Palenstein Helderman – Mulder

Remedial Teacher / Gedragsspecialist (MEd)

Mijn naam is Nathalie van Palenstein Helderman-Mulder. Sinds schooljaar 2019/2020 ben ik werkzaam bij de praktijk. Ik ben gediplomeerd leerkracht basisonderwijs, met leservaring in groep 1 t/m 8. Daarnaast heb ik in 2017 mijn Master Educational Needs gehaald, met als specialisatie gedrag en leren.

Als gedragsspecialist ontwerp ik in samenwerking met leerkrachten, ouders en eventuele andere betrokkenen, een leeromgeving passend bij de behoeften van de leerling. Dit kan 1 op 1 in de RT-lessen, maar ook in de groep waar het kind zit. Daarnaast kan dit ook plaatsvinden in de vorm van een stukje begeleiding van de leerkracht. Door uit te gaan van en te werken aan ‘datgene wat werkt’ kijk ik naar nieuwe mogelijkheden om moeilijke onderwijssituaties af te wenden of aan te pakken. 

Lenny van Vessem

Remedial Teacher / Kindercoach

Mijn naam is Lenny van Vessem. Ik ben gediplomeerd leerkracht basisonderwijs en heb lesgegeven op scholen in Nederland maar ook in Singapore. Daarnaast ben ik bezig met de opleiding tot remedial teacher. Sinds schooljaar 2020-2021 ben ik werkzaam bij de praktijk.

Lineke van Vellinga

Praktijkondersteuner / Kindercoach

Mijn naam is Lineke van Vellinga. Naast dat ik praktijkondersteuner ben en ouders, scholen en kinderen te woord sta ben ik gediplomeerd Kindercoach. Daarnaast heb ik diverse andere opleidingen gedaan ter verdieping van mijn vak. Ik begeleid kinderen in de leeftijd van 4 tot 16 jaar.

In samenwerking met:

Leeromgevingen zijn:

Zijn gecertificeerd in:

Aangesloten bij: